sunnuntai 7. elokuuta 2016

Leimasinkuusi


Minulla on aikamoinen kasa puisia ja kumisia leimasimia. Näitä olen sitten ripotellut askarteluhuoneessani erilaisiin laatikoihin, lokerikoihin. Välillä etsien jotakin tiettyä. Tiedän, että sellainen on olemassa mutta se, että mihin olen asioita jemmannut, onkin sitten toinen juttu...

Sain tässä yksi kerta idean, että teen näille leimasimille oman telineen, josta ne löytyvät helposti ja ovat aina ns. käden ulottuvilla. Syvyydeltään kuusi on viisi senttiä, joten tähän ne mahtuvat mainiosti esille. 

Materiaali on Ikean huonekalupaketista ylijäämärimaa. Sitä sitten olen sahannut ja hieman maalannut. Taustalevynä on yläkerran lattian laminaattia jota sitäkin olen sahannut oikeaan mittaan. 

Kuusen kustannukset 0€, sillä maaliakin löytyi entisistä projekteista jääneenä. 



Ei kommentteja:

Ethän käytä kuviani ilman lupaani, kiitos!