sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Muoti-ja kauneusmessut

Minua erityisesti veti puoleensa Gold, Silver ja Watch -Koru- ja kellotapahtuma Messukeskuksessa.


Olen kaipaillut vähän aikaa jotain uutta sormusta.. Nyt messuhankintana Desing Paula Nummelan hopeasormus, josta tykkään tosi paljon. Paula oli itse myymässä korujaan :)




Ja sitten vähän helmihankintoja. Mulla ois ajatuksena opetella solmimaan silkkiin makeanvedenhelmiä. Projekti on vähän vielä alkutekijöissä mutta helmiä nyt ainakin on valmiina myös muihin hopeatöihini. 




Ja löysinhän minä vielä aika kivat uudet pokatkin kasvoja kehystämään :) Näitä en ole kuitenkaan vielä hankkinut mutta pääsin itse kehysten suunnittelijan kanssa niitä sovittelemaan. Ois kyllä aika kivat! Yllätys yllätys...


Suunnittelijana on Anne Mankinen ja nettisivut löytyy osoitteesta www.orum.it


Että sellaiset messut minun näkövinkkelistä. Mitäs sanottavaa mulla ois muodista...? No, ei mitään ;)

Ei kommentteja:

Ethän käytä kuviani ilman lupaani, kiitos!